Модуль 5


Інтернет у проектній діяльності учнів
У цьому модулі після того, як ви поділитеся з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ви і надалі будете планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички ХХІ століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля ви знайдете і збережете Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ви обговорите, як використовуватимете інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. 
Ви також розглянете шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ви сплануєте, як використовувати Інтернет при вивченні теми. 
В цьому модулі МИ:
  • Обговоримо в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів.
  • Обговоримо у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
  • Розглянемо та обговоримо закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
  • Створимо списки використаних джерел.
  • Розглянемо, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці.
  • Оцінимо Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
  • Створимо форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій.
  • Переглянемо План вивчення теми та внесемо до нього відповідні зміни.
  • Осмислимо те, чого навчилися в цьому Модулі.
  • Сплануємо, як використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Ключове запитання тренінгу:
  • Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Тематичні запитання модуля:
  • Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання предмету та навчання учнів?
  • Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?

Немає коментарів:

Дописати коментар